Symposium - Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.

AANMELDING AVONDPROGRAMMA  27 OKT
KULTURHUS / Hof van Salland
DIEPENVEEN

Openbaar Vervoer
Eigen vervoer
Niet van toepassing

Ja, ik maak daar graag gebruik van
Nee, dat is niet nodig

Ja, ik maak daar graag gebruik van
Nee, dat is niet nodig
Tip

Ik ga akkoord met verwerking persoonsgegevens. Voor deelname aan dit symposium moeten we de persoonsgevens in dit aanmeldformulier verwerken om je aanmelding te registeren.

Ik stem in met de algemene voorwaarden.
Lees op deze pagina onderaan dit formulier de extra informatie in de algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Door je aan te melden voor dit evenement heb je als deelnemer kennis genomen van de volgende aanvullende informatie.
  • De privacyverklaring van de KNVWS is van toepassing op dit evenement. Wij verzamelen en verwerken persoonsgegevens van deelnemers om hun deelname aan dit evenement te kunnen faciliteren. De gegevens worden gebruikt in de communicatie voorafgaande, tijdens en na het evenement plaatsvindt. Als deelnemer aan het evenement kun je gefotografeerd worden. Deze beelden gebruiken we om verslag te doen van het evenement en kunnen gebruikt worden door de KNVWS en medeorganisatoren op de websites, diens sociale media kanalen en andere gedrukte media.
  • Deelname aan dit evenement is gratis, maar uitsluitend mogelijk met aanmelding. In geval van annulering van het evenement, zijn de organiseren partijen niet aansprakelijk voor eventueel gemaakte kosten, zoals reis- en verblijfkosten van deelnemers.

Bericht van verhindering

Mocht u na uw aanmelding op een later moment onverhoopt toch verhinderd zijn om de publiekslezingen bij te wonen, dan ontvangt de organisatie graag van u een bericht van verhindering via info@historischeverenigingdiepenveen.nl

Voor vragen kunt U contact opnemen met info@historischeverenigingdiepenveen.nl