Bibliotheek pakt uit - Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.

Bibliotheek Diepenveen pakt uit.

De Bibliotheek Deventer heeft van 11 tot en met 17 april in de bibliotheek in het Kulturhus Diepenveen een displaytafel ingericht met boeken over Diepenveen. Met dit initiatief wil de bibliotheek de Historische Vereniging Dorp Diepenveen en Omgeving feliciteren met het 25 jarig bestaan.

Veel van de boeken over Diepenveen zijn normaliter op locatie aanwezig, maar daaraan zijn nu ook de andere boeken toegevoegd die Bibliotheek Deventer in haar collectie heeft. Dus kom gerust een kijkje nemen of er iets van uw gading tussen zit.

Een mooie gelegenheid ook om dat te combineren met een bezoek aan de tentoonstelling over Diepenveense merklappen die vanaf 14 april door de historische vereniging in de serre van het Kulturhus wordt georganiseerd.