ruilbeurs plaatjes - Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.

Ruilbeurs van dubbele plaatjes.

Het plaatjesboek ‘Diepenveen, groen dorp tussen bos, stad en IJssel’ is een enorm groot succes gebleken. Zo’n twee maand lang was het boek het gesprek van de dag en werd er van jong tot oud volop geruild om zijn of haar album(s) compleet te krijgen. Maar aan deze actie van supermarkt Albert Heijn Middeldorp Diepenveen komt nu een eind. Ondanks verwoede pogingen zal nog niet iedereen het album compleet hebben. Daarom organiseert de Historische Vereniging Dorp Diepenveen en Omgeving een ruilbeurs op:

woensdag 29 november
Kulturhus/Hof van Salland
Dorpsstraat 30
Diepenveen
14:00 - 16:00 uur

Wil je niet ruilen maar heb je overgebleven plaatjes of een niet compleet/leeg boek, dan mag je die ook komen brengen. Iedereen is van harte welkom in het Kulturhus te Diepenveen.

Kun je niet op de 29e, dan kunnen overgebleven plaatjes en ook lege boeken altijd nog op de komende dinsdagmiddagen worden ingeleverd bij de Fotoarchiefgroep die dan in het Kulturhus aanwezig is.

Draag je de historie van Diepenveen een warm hart toe en wilt je de Historische Vereniging daarbij steunen wordt dan lid. Was je al lang van plan zijn om lid te willen worden van de Historische Vereniging, dan is de ruilbeurs misschien een mooie gelegenheid om dat nu te doen.

Lid worden kan ook via deze website. klik hier voor het aanmeldingsformulier.