PUBLICATIES - Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.

Hoofdmenu:

• Bezit van het Vrouwenklooster Diepenveen. Oude Erven op het platteland, door H.H. Ekkel m.m.v. W.A. Roetert. (Diepenveen, 1e druk mei 2000; 2e herziene druk maart 2003) Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland bij de Foto Archief Groep.

• Paal en perk gesteld. Grenswijzigingen van het Schoutambt Kolmschate, later de gemeente Diepenveen, door ir G.C. Dogterom. (Diepenveen April 2001). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Nog enkele exemplaren beschikbaar. Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• Oude Diepenveners doen een boekje open. Verhalen van vroeger met oude foto’s en nieuwe portretten (1e en 2e druk november 2001). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Uitverkocht.

• Oude Diepenveners doen opnieuw een boekje open. Over Diepenveen-dorp en omgeving, Rande, Borgele, Platvoet en Keizerslanden en Klooster Sion (november 2003). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• Verjaardagskalender. Diepenveen in grootmoeders tijd (november 2003). Foto-archiefgroep. Uitverkocht.

• Het Zusterboek. Zelfverloochening in het vrouwenklooster te Diepenveen 1400-1578, door José Groen-Bekema (Diepenveen november 2006). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• “Zo zolt he'k 't nog nooit egèten” (november 2007). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• “Diepenveensche Tabak Centrale - Een plantage onder de rook van Deventer, 1942 - 1959” (april 2008). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• “Diepenveen Toen en Nu” fotoboek, (november 2008). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Uitverkocht

• “Eerste Nederlandsche Cocosfabriek - Geschiedenis van een weverij in Deventer en Diepenveen (1860-1969)” (november 2010). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.  Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• “DE PILOOT IN DE KERSENBOOM en andere oorlogsverhalen ” (april 2011). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o. Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop bij de Foto Archief Groep.

• “t Kump veur de bakker. Verhalen over de molenaars en bakkers van Diepenveen” (november 2011). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.  Te bestellen via e-mail of op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland te koop  bij de Foto Archief Groep.

• “Van kloosterkapel naar Dorpskerk. De geschiedenis van de dorpskerk van Diepenveen” , door Lamberthe de Jong (november 2016). Uitgave Historische Vereniging Dorp Diepenveen e.o.  Te koop bij Passe Paartout Diepenveen, Boekhandel Praamstra Deventer en boekhandel Korten Olst en op dinsdagmiddag(exclusief zomervakantieperiode) in het Hof van Salland bij de Foto Archief Groep. Verder te bestellen via e-mail .

Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu